11 noiembrie 2007

In seara aceasta: 11.11.2007~ a inceput sa fulguiasca...zeci, sute, mii de fulgi de zapada paresesc bolta intunecata a cerului si se astern pe pamantul rece. Am simtit cum ma inunda un sentiment de fericire si incantare la vedere acelor minunatii ale vazduhului. Cat de bine ma face sa ma simt faptul ca a inceput sa ninga! E un "eveniment" care ma face sa cred ca totul este posibil si ca lucrurile se pot schimba in mod imprevizibil! Aceasta poezie care face parte din opera bacoviana nu este sinonima cu trairea mea sufleteasca si cu starea mea de spirit prezenta, dar in versurile sale cu siguranta ma regasesc in momentele dificile...

Ninge
George Bacovia

Când iar începe-a ninge
Mă simt de-un dor cuprins.
Mă văd, pe-un drum, departe,
Mergând, încet, şi nins.

Sub streşină, cerdacul
Se-ntunecă mâhnit;
Stă rezemată-o fată
De stâlpu-nzăpădit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?