21 noiembrie 2007

O intamplare " memorabilă" !

Olla!!!! Ce mai faceţi?
Nu am mai postat nimic de ceva vreme si trebuie să mă revanşez faţă de voi...
Ieri a fost prima zi in care eu si prietena mea Alina( suntem consecutive la catalog) am făcut de serviciu pe şcoală! Toate bune şi frumoase, ne- am conformat in privinţa regulamentului: să legitimăm fiecare persoană străină care intra in incinta liceului şi nu au fost evenimente neplăcute.
Ziua a decurs " normal" , cu excepţia faptului că printre " necunoscuţii" pe care noi i-am legitimat era şi unul dintre domnii directori. Dumnealui a colaborat cu noi, iar la sfârşit s-a arătat mulţumit de atitudinea noastră! Am fost puţin ruşinate de aceasta confuzie dar totul s-a sfârşit cu zâmbete!
Deasemenea domnul profesor de serviciu ne-a felicitat pentru faptul că am intrat in istoria serviciului pe şcoala pentru faptul că am legitimat chiar şi direcţiunea! Data viitoare cu siguranţă ne vom descurca şi mai bine!

Un comentariu:

  1. Da, asa e .. cu siguranta data viitoare ne vom descurca mai bine... stiu asta pentru ca si eu am fost de servici

    RăspundețiȘtergere

..ce zici?