27 ianuarie 2008

Azi am avut o zi complexă! DA acesta consider că este termenul cel mai potrivit contextual...
Ziua de azi a fost jumătate foarte frumoasă şi jumătate foarte urâtă.
Am realizat că "nu tot ce zboară se mănâncă ". Să fiu mai explicită: sunt înconjurată de multe persoane care doar în aparenţa îmi sunt alături, care doar din interes îmi sunt prietene...
E dureros, dar "ce nu te omoară, te face mai puternic"şi deaceea pe viitor voi avea mai multă atenţie cui îi acord încrederea mea, pentru că nu toţi merită!!!!
Primul sentiment a fost furia, urmată de o stare de calmitate deoarece am gasit pe net, in mod întâmplător acest proverb foarte înţelept:
"Don`t worry about the people in your past…There`s a reason why they didn’ t make it to your future." -autor necunoscut

" Nu te ingrijora din cauza oamenilor din trecutul tau . Exista un motiv pentru care nu au reusit in viitorul tau."
Te sfătuiesc să ai grijă ce prieteni îţi alegi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?