1 aprilie 2008

1 aprilie - Pacaleala internationala


Ziua de 1 aprilie este recunoscută ca fiind Ziua Păcălelilor in Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Spania, Italia, Portugalia, Suedia, , Norvegia, Germania şi Franţa.

Pentru cei cu simţul umorului dezvoltat si cu un gust deosebit pentru farse, ziua de 1 aprilie este un prilej foarte bun de distracţie. Pentru cei cu mulţi "dusmani" sau prieteni glumeţi, s-ar putea să fie mai degrabă o zi în care să nu îşi dorească să iasă din casă.

Superstiţii de 1 aprilie
Tradiţia spune că păcălelile trebuie făcute până la ora prânzului. Păcălelile făcute după ora prânzului, deci dupa ora 12, se spune că aduc ghinion celui care păcăleste. De asemenea, căsătoria nu este recomandată pe 1 aprilie deoarece se spune că bărbatul însurat în această zi va fi ţinut sub papuc toata viaţa.




Un comentariu:

  1. hey buna !!!princesa ce mai faci imi place mult blogul tau dar eu deabea akum de 1 aprilie l-am fakut nu iti fak nici o pacaleala as vrea sa imi dai add id-ului meu deutza_rbddul@yahoo.com si eu sunt din rm.valcea si sper sa ne intelegem pwop

    RăspundețiȘtergere

..ce zici?