23 decembrie 2009

:( ...

Există serul anti-fericire, anti-glorie, anti-speranţă? De fiecare dată când se petrece o dezamăgire trebuie să o accept ca pe un dat firesc al vieţii, cu toate că aparţine unui lanţ neîntrerupt de experienţe asemănătoare..E frumos să sper că totul va fi bine, însă mă trezesc la realitate la momentul potrivit...când constat că nu toate apele sunt limpezi. Parcă şi mâhnirea e mai profundă din clipa în care ai crezut că toate planurile îşi vor urma traiectul neted. Uneori e mai bine să rămâi indiferent şi să te detaşezi de orice, pentru ca “impactul cu uraganul” să nu fie atât de covârşitor. Se spune că atunci când eşti nepăsător nu resimţi efectele incorecte ale “sorţii”, dar serios acum: cine poate fi complet absent emoţional în viaţa sa şi a altora?
Nu cred că există în lume fiinţă umană fără sentimente, care nu suferă, care rămâne “în picioare” indiferent de greutăţi..

2 comentarii:

  1. ma regasesc foarte mult in ceea ai scris tu...eu incerc de foarte mult timp sa nu ma implic emotional dar niciodata n`am reusit...poate gasesti tu solutia .

    RăspundețiȘtergere
  2. NU CRED! Eu fara sa vreau ma atasez de cei de langa mine si de cele mai multe ori am de pierdut! Asta e firea...

    RăspundețiȘtergere

..ce zici?