21 decembrie 2009

Care din noi?

Poate a fost greşeală comună..cine ştie? Am încercat să schimb un caracter ce se formase cu mult înainte să apar eu în peisaj..o greşală poate nedorită, săvârşită din dorinţa de a te vedea bine...te-am judecat eu prea aspru!?
Habar n-am… principiul meu rămâne neclintit în ciuda faptului că am fost “banală”, sunt sigură că maestrul conştiinţei ne pedepseşte pe fiecare pentru deciziile spontane. Doar timpul le rezolvă pe toate. Ai pus cărţile pe faţă, acţionând fulgerător, ca un profesionist ai “operat” fără anestezic asupra sufletului meu idealist. N-am vrut să-ţi recunosc victoria şi tot ce-a rămas acum e conştientizarea faptului că veritabila fericire se bazează pe compromisuri.
Ei bine..chiar dacă nu-mi recunosc cu inima liniştită mâhnirea, râmăn printre cei care nu fac compromisuri pentru a lor glorie temporară.
Prefer să cred că fiecare din noi a câştigat ce şi-a dorit, adevărata miză nu se poate valorifica decât în funcţie de ambiţiile fiecăruia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?