31 martie 2010

springtime`

Visele mele reprezintă libertatea mea! Îmi permit să visez oricât de mult, neîngrădit, fără să regret vreun gând senin din zilele mohorâte. Uneori visele mele sunt inconcordante cu ceea ce mi se întâmplă, însă de ce să nu mă bucur de acest dar al imaginaţiei dacă tot nu costă bani, dacă tot nu mă judecă nimeni (sau da!), dacă tot mereu se spune că visele ţi se împlinesc doar dacă speri că se vor împlinii?!
În altă ordine de idei…voi petrece Paştele la ţară cu părinţii mei, sora şi rudele … Cu toate că ideea celor “multe” zile la bunici nu prea mă încântă, sper să nu mă plictisesc (prea rău), să fie vremea frumoasă (s-au anunţat şi ploi), să fie frumos şi nu în ultimul rand să ajung repede acasă (nici n-am plecat şi mă văd inapoi).



P.S. pe lângă toate acestea îmi doresc din tot sufletul să-ţi ţii promisiunea, cu toate că nu mă voi supăra dacă nu vei reuşi să o duci până la capăt (voi fi poate puţin dezamăgită…)

Un comentariu:

  1. Vacanţă plăcută! Şi ţin să-ţi spun că-mi place mult noul look al blogului...se simte sărbătoarea primăverii...

    RăspundețiȘtergere

..ce zici?