8 octombrie 2015

Ștampila Surprizei de Crăciun!

Hey-Hey-Hey! 
Ho-Ho-Ho! (replica asta am învațat-o de la Moșu)
Dați-mi voie să mă prezint: Sunt Ștampila Surprizei de Crăciun!
Nu vă alarmați! Mosu' nu si-a deschis vreo firmă minune și nici n-o să plătiți taxă de transport pentru darurile pe care le primiți de Crăciun. E cu totul altă poveste ...
Știu că voi nu vă așteptați la așa ceva, dar Moșu' e mai modern decât ați fi crezut. S-a gândit să personalizeze fiecare cadouaș printr-o marcare individuală a cutiei cu un logo deosebit.
Asta clar e o strașnică metodă de a dezvolta brandul personal al Moșului ( fie vorba între noi- ca să nu mai creadă copii cadorisiți de Crăciun că, vezi domne, darul e de la mama, de la tata sau de la bunica și că Moș Crăciun nu există)!
Astfel am apărut eu în peisaj: ștampiluța Pocket- Stamp 30! 


Îmi place să cred despre mine că sunt o mică minune portabilă care l-a încântat peste măsură pe Moșu' încă din prima clipa. 
Întâlnirea noastră a urmat la puțin timp din momentul în care m-a zărit pe site-ul Colop, de unde m-a și comandat.
 Când am plecat de acasă, din locația de producție austriacă, mi-am îmbracat cel mai frumos costumaș roșu, cu toate că puteam să aleg unul negru sau unul albastru, tocmai ca să mă asortez cu Moș Crăciun în călătoria din jurul lumii, în noaptea de 24 Decembrie.
Am sosit la adresa secretă(!) a Moșului, împachetată într-o cutie individuală care m-a protejat astfel încât să nu răcesc pe drum din cauza temperaturilor scăzute de la Polul Nord. Și iată-mă ajunsă la ușa viitorului-cel-mai-bun-prieten al meu!
Sunt foarte încântată că Moș Crăciun m-a ales să-i fiu ștampilă, dar mi-a spus și un secret: a văzut în mine soluția completă a problemei sale cu „ incertitudinea crăciunistică” a copiilor. 
Vreți să știți de ce?
Pentru că sunt o unealtă modernă pentru personalizare, care asigură completarea cu ușurință a tuturor cadourilor, cu semnul distinctiv ales de Moș Crăciun, pentru înlăturarea oricărui dubiu născocit în legătură cu existența sa: 

HO HO HO
               Moș Crăciun
            Polul Nord

Da, da! Acesta este logo-ul imprimat pe amprenta mea de carbon!
Unde mai pui că sunt întotdeauna la îndemâna Moșului, în buzunarul stâng de la costumul alb-roș, astfel încât funcționez fără să strănut chiar și pe ger năpraznic ori zăpadă?! Sunt fiabilă, ce să mai!
Cu toate astea ... îmi cam place rutina dar și cântecelul  „ CEI 3 PAȘI (compus de mine!) pe care i-l tot fredonez lui Moș Crăciun ca să țină ritmul de ștampilare a cadourilor pentru copiii cuminți:

Deschide!
Ștampilează!
Închide!

Și încă ceva! Nu v-am spus că sunt și o dârză susținătoare a drepturilor ursului polar și vulpiței argintii?? 
Ei bine, acum știti: am o carcasă de plastic reciclat, o calitate superioară și promovez cu tărie protecția mediului înconjurător!


Aceasta sunt eu! 
Ștampila Surprizei de Crăciun- la fel surprinzătoare precum cadoul pe care o să-l găsești anul acesta sub brad!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?