11 noiembrie 2007

Eu si Alina

In acesta poza sunt eu cu cea mai buna prietena a mea, Alina. Ne leaga o prietenie de lunga durata, suntem colege chiar de la gradinita si deaceea ne intelegem si foarte bine. Ne-am dorit foarte mult sa fim si colege de clasa la liceu si cu ajutorul lui Dumnezeu s-a intamplat si acest lucru! Vacanta trecuta a fost una pe care cu siguranta nu o vom uita! Am fost impreuna la mare si la intoarcere am petrecut 2 saptamani la bunicii mei. Am avut parte de multa distractie dar si de momente neplacute..Toate au trecut si dorim sa ne laudam lumii intregi ca prietenia adevarata exista!!! We are best friends!!! Pentru ca prieteniile se construiesc din bucuriile si din durerile impartasite! Pentru ca timpul "pierdut" cu prietenii nu exista, acela este timpul castigat,trait, profitat. Deaceea amintirile sunt pentru 1 zi sau pentru o viata intreaga.
"Adevaratul prieten este cel ce stie totul despre tine si continua sa-ti fie prieten."Kurt D. Cobain

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?