7 decembrie 2007

Un nou film

Am petrecut o seară minunată, ca replică la cat de rău m-am simţit astăzi.
O bună prietenă a mamei mele, doamna Cristina( ţin să-i muţumesc pe această cale) mi-a făcut rost de cateva invitaţii la Spectacolul de gală al filmului " Logodnicii din America" .
Au fost prezenţi şi protagoniştii filmului: doamna Maria Ploae şi doamna Tamara Creţulescu, dar şi domnul regizor Nicolae Mărgineanu.
Filmul mi- a plăcut în mod deosebit şi pentru faptul că doi dintre actori erau Horaţiu Mălăiele şi Marcel Iureş. Acest film vorbeşte despre traumele lăsate în sufletele oamenilor de perioada comunistă.
Actriţa Tamara Creţulescu spunea că din acest film învăţăm că în viaţă ne vom simţi bine şi curaţi doar atunci cand vom spune tot adevărul, pană la ultima picătură.
Regizorul evidenţiază acelaşi fapt care se poate descoperi în urma vizionării filmului " Filmul arată prin ce traumă poţi trece in momentul în care ascunzi o minciună după ce faci un act de laşitate. Chiar dacă la început actul pare mic si neînsemnat, chiar dacă te amăgeşti spunand că ai făcut ce-ai putut, că vei repara greşeala, el rămane şi te macină lăuntric, iar asta devine dramă. "
Acţiunea filmului poate fi rezumată într-un mod simplu: „O poveste despre dragoste, prietenie si trădare. Despre minciună şi ecoul ei in timp. Despre adevar şi preţul lui“

2 comentarii:

..ce zici?