29 septembrie 2008

Procesiunea Sfântului Antim Ivireanu


Vineri a avut loc procesiunea desfăşurată în cinstea ocrotitorului oraşului nostru, şi anume, Procesiunea Sfântului Antim Ivireanu.
Spre norcul meu, această reprezentaţie a început la ora 19.00, chiar atunci când eu am terminat orele de curs. Aflasem din timpul săptămânii trecute de la doamna profesoară de religie despre acest eveniment şi pentru a păstra tradiţia(am fost şi anul trecut), am decis să merg de la şcoală la Catedrala Episcopală pentru a participa din nou la sfânta procesiune.
A fost o mulţime însemnată de oamneni, în principal feţe bisericeşti şi tineri de la seminarul teologic, dar trebuie menţionat că şi credincioşii de rând au aprins câte o lumânare pentru Sfântul Antim şi au parcurs întregul itinerariu.
Pot afirma că a fost o plimbare mai lunga ca de obicei..., făcând referire la faptul că am cugetat mai mult la faptele mele şi m-am rugat pentru sănătatea tuturor.
Trebuie evidenţiat faptul că timpul petrecut în preajma locurilor ,obiectelor şi persoanelor sfinte, nu este timp pierdut, ci reprezintă timp petrecut cu Dumnezeu pentru mântuirea noastră...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?