19 octombrie 2010

Time to say goodbye ..........again!




Citate din "Cartea nunţii" - Mircea Eliade
BĂRBATUL!!

"Bănuiam că o asemenea femeie nu ar fi deloc comodă. Şi apoi, aerele ei de superioritate."
"Orice femeie trece prin asemenea risipiri cloroformizante, când primul venit o poate avea fără eforturi aproape."
"Era, cu adevărat un copil. Descoperirea asta mi-a biciuit orgoliul."
"Începeam să regret întâmplarea din noaptea trecută(...) Aş fi putut pleca fireşte, dar nu mă înduram."
"Orgolilul meu sângera. Nu voiam s-o părăsesc înainte de a mă cunoaşte cu adevărat. Îmi plăcea să renunţ la o femeie numai după ce eram sigur că mă va regreta. Încercam s-o fac fericită(...) numai pentru a-mi satisface orgoliul meu şi aveam o stupidă încântare aflând mai târziu , că femeia pe care o iubisem şi o părăsisem suferă, că este nefericită."

Un comentariu:

  1. Aceste specimene fără suflet au pretenţia ca totul să fie doar după bunul lor plac.Iar noi, fiinţe fără voinţă acceptăm fără să ne gândim dacă ceea ce facem este bine. Cădem în plasa lor veninoasă, suferim ... iar EI ... sunt sunt fericiţi că şi-au hrănit orgoliul cu iubiriile noastre naive.

    RăspundețiȘtergere

..ce zici?