18 aprilie 2012

17-18 april

Alegi sa taci reprosandu-mi ca nu sunt persoana potrivita sa te asculte. Sunt DOAR EU: cea care nu te intelege, care nu te sustine, cea cu acre nu ai planuri de viitor si cu care nu iti doresti un viitor, cea de acre te plictisesti, cea pe care nu o vrei alaturi de tine si cea pe care nu iti doresti sa o auzi vorbindu-ti cand esti de parte si nu o vezi. ASTA SUNT EU PENTRU TINE. Ma consider un nimic al haosului din viata ta, o simpla alternativa e weekend, o ocupatie cand revi "acasa". Esti de neinteles, uneori cred ca esti fals sau superficial..si chiar nebun. Raman bataia de joc a unui ins mult prea plin de el, increzator a fi cel mai bun, indiferent si egoist. Iar eu accept si tac...tac...tac...si accept. Cam asta a ramas din vechea "eu" - o umbra insignifianta ce tine de cald talpilor reci ale unui individ din univers..
" Tacerea intre doua inimi este un adevarat divort, terminat in ziua cand nu se mai rosteste vorba "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?