17 septembrie 2014

Don`t judge my love!!

Toamna iar... 
Se anunta noi provocari pe viitor si eu sunt pregatita sale fac fata (ultimul an de facultate!!!). 
E iar frig afara, se simte racoarea uscata a diminetii, iar seara vine mai grabita ca pana acum..intunericul acoperind tabloul cotindian destul de devreme - sa zicem pe la ora 7-8 seara.
Mi-era dor de anotimpul tomnatec, mi-era dor de cumpatarea lunii septembrie, de mirosul dulce al strugurilor de Nova Neagra (preferatii mei) si mi-era dor chiar si de ploile specifice - prilej numai bun de savurat un ceai din florile de tei pe care le-am cules migalos la momentul potrivit. 
 Cred in aceasta toamna frumoasa ca intr-o mana ce schimba intelept destine! 
 Vreau sa mi se intample lucruri bune, vreau energie in trup si vigoare in minte, vreau deschideri spre noi orizonturi( cliseu ..stiu!). 
 Sa incercam in acest nou anotimp sa ne dezvoltam gandirea laterala,sa vedem dincolo de aparente si sa incercam sa obtinem ce-i mai bun din noi!!
 Fiti toleranti si ... IUBITI(toamna aceasta)!!!

Printre ultimele cuvinte, va strecor si linkul unei piese frumoase interpretata de catre Alexandra Badoi - Toamna.
Bucurati-va de muzica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?