30 septembrie 2015

Sfârșit de septembrie

Miercuri. Toamnă și frig.
Eu încă mai speram să port sandale, să se prelungească vara, dar se pare că vremea se împotrivește manifestându-se prin ploi continue și temperaturi sălbatice.
Clar! Nu-i pic de blândețe în aerul tomnatec.
Concluziile după o vară?

  •  am rămas la fel - no job/activity
  • m-am plictisit mai mult ca de obicei
  • mi-am irosit și energia pe care-o aveam de obicei când îmi făceam planuri ( Pierdut entuziasm. Il declar nul.)
  • de la vreme/ de la orice simt că mă copleșesc gânduri de tot felul (deprimant- de cele mai multe ori...)
  • vreau să schimb ceva dar nu știu ce ...și nici de unde să încep (e o stare de lungă și consistentă incertitudine)
  • am nevoie de un imbold, de o idee ori un plan.
   :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?