7 octombrie 2015

Fii o Ileana Cosânzeana modernă!

Au fost odată ca niciodată, pe tărâmul de smarald al pădurilor apusene, trei ființe magice: Zânele Soarelui.

Siluetele lor zvelte erau ferite de ochii pământenilor, însă râsetele lor zglobii precum clinchetele de clopoțel îi făceau să tresară pe flăcăii ce cutreierau întinderea de copaci.

Intr-o dimineață senină, cele trei fete cu veșminte de flăcări dansau nestingherite pe pajiștile ce etalau flori de câmp cu miros dulce când deodată din miezul verde al pădurii ce le-nconjura se întrevede o lumină puternică. Curioase din fire, Zânele Soarelui, se apropie de locul cu pricina și pe dată sunt cuprinse în valul de lumină...

Și-ncă nu v-am dat de veste, dar povestea tot mai este, căci cele trei Zâne au poposit într-o lume total diferită de aceea a pădurii în care își petrecuseră sute de ani magici.

 De ce spun că noua viață e diferită?

Pentru că eu sunt una dintre Zânele Soarelui și m-am hotărât să vă dezvălui povestea mea, fără a mai avea vreun secret de ascuns. 

Ei bine, acum viața mea este total diferită de aceea pe care am petrecut-o în inima naturii, dar m-am adaptat excelent la noul mediu și mărturisesc că-mi priește să ies cu fetele (zâne și ele, se-nțelege) în oraș, să sorbim languros din cafea și să răsfoim indiscrete cele mai noi reviste glossy, să accesăm profilul de facebook al producătorului român de cosmetice - Farmec pentru a ne pune la curent cu ultimele noutăți în materie de beauty și, bineînțeles, concursur.

E de la sine înțeles că, pentru mine, ca Zână a Soarelui cea mai de preț podoabă este chiar părul meu. De aceea, acord părului cea mai mare atenție și uneori îl copleșesc cu grija pe care i-o port.

Acestea sunt principalele motive pentru care, spre exemplu, într-o zi de Luni îmi coafez părul în bucle bogate, strălucitoare care îmi dansează pe umeri în timp ce merg.

Marți îmi prind părul într-o coadă de cal înaltă și cu o perie din păr natural netezesc buclele ce formează coada - pentru un aspect mai natural.

Miercurea este dedicată sportului, de aceea, un hairstyle lejer si confortabil este prima alegere: adaug spumă de păr și împletesc suvițele castanii într-o coadă de pește- care să îmi țină părul strâns și care să nu mă încurce la alergat. 

Ziua de Joi se remarcă prin aceea că părul meu lung și des este perfect drept, coborând pe umeri asemeni unei cascade de reflexe strălucitoare ( placa de întins părul face o treabă destul de bună).

Vineri aleg să realizez un coc elegant tocmai potrivit pentru ședința de la serviciu iar în weekend ofer părului meu un răgaz bine meritat și nu-l coafez în vreun mod anume (asta dacă nu cumva ies în club sau merg la vreo petrecere).

Cu tot acest ritual al părului mă simt ca o Cosânzeană modernă, care apelează frecvent la uscător de păr, ondulator, placă de întins părul, spumă de păr, fixativ, etc.....

Sunt conștientă de faptul că părul meu este supus unui stres constant, de aceea am apelat la produse românești de calitate.

Gama inovatoare dedicată îngrijirii complete a părului, Gerovital Tratament Expert, este fix minunea de care avea nevoie părul meu.

Analizând modul în care acționează produsele din gama Gerovital Tratament Expert și beneficiile pe care acestea le au asupra scalpului și firului de păr, mi-am creat singură un mix de produse care să asigure frumuseșea și sănătatea podoabei mele capilare.

Rutina părului meu presupune spălarea părului cu Șamponul nutritiv care acționează de la rădăcina firului de păr și îl tonifică cu ajutorul vitaminelor și mineralelor, astfel încât părul este mult mai puternic și rezistent la rupere. 

Următorul pas constă în aplicarea pe părul umed a unei Măști de protecție a părului vopsit care va acționa timp de 10 minute pentru restructurarea firului de păr cu ajutorul keratinei și vitaminelor. Un plus al acestei măști este acela că după aplicare ei, culoarea din păr este mai vie și intensă.

După ce clătesc masca, pulverizez pe toată lungime părului Serul termoprotector care îmi va proteja părul în momentul în care voi folosi foehn-ul,placa sau ondulatorul.

Toate aceste produse folosite cu regularitate mă ajută să am un păr frumos și sănătos!

Cu noua gamă Gerovital Tratament Expert și tu poți găsi doctorul personal al părului tau – Farmec!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?