19 octombrie 2015

TRICOUL MEU = www.lorennakiss.blogspot.com

Nu știu alții cum sunt, dar eu sunt clar o vizionară: știu deja că voi participa la Gala Super Blog 2015!

De aceea, vizionară (a se citi  „nebună după haine) fiind, mă gândesc deja la vestimentația pe care o voi purta la deosebitul eveniment
Perfecționistă din fire, am făcut 1000 de planuri, am rezolvat în minte ecuații cu 2 necunoscute și am scos radicalii din fiecare idee și până la urmă...ghici ce? Nu mi-a dat cu virgulă!
Pentru că am găsit soluția pe internet. 

De ce să aleg din maldărul de haine ce zace în șifonier o bluză ce-am mai purtat-o de câteva ori sau vreo cămașă office doar ca să o asortez cu pereche de jeanși preferată, când pot să mă bucur de un tricou personalizat după pofta inimii??
Da, ați citit bine, am găsit cu ce să port perechea preferată de blugi! 

Cu toate că mi s-au perindat prin fața ochilor o mulțime de tricouri cu amuzante, m-am gândit că cea mai cool chestie va fi aceea de a-mi personaliza un tricou diferit de toate celelalte. 



Mi-am dorit TRICOUL MEU!

Căci, după cum știți (sau nu), blogosfera-i deasă ca stufărișul și tare greu e să vâslești blogul ca pe-o barcă și să ieși la liman.
De aceea, TRICOUL MEU va fi acel item vestimentar care să mă evidențieze în mulțimea de bloggeri ce vor fi prezenți al Gala Super Blog 2015.

Deja știu cum va arăta: pe fundalul negru de bumbac subțirel, mărimea Small (miniona de mine), se va contura în litere adunate numele blogului meu: www.lorennakiss.blogspot.com .
Tare, nu?
Stylish, super lejer, unic șiiii dincolo de toate acestea SUPER STRATEGIE DE BRANDING!!! ( Din punctul meu de vedere, tot succesul acestui tricou personalizat constă în elementul surpriză care rămâne întipărit în memoria privitorului: numele blogului meu! Yeeey!)

Mi se pare că-i mai mult decât potrivit să profit de eveniment pentru a lega prietenii în offline cu cei care acum (probabil în timp ce tastez eu articolul) asudă asupra tastaturilor și împletesc cu artă dactilografică cele mai șmechere istorisiri.
Așadar, îmbracată cu tricoul personalizat îmi voi face simțită prezența mult mai ușor și voi fi mai mult decât eye-catching. Cu siguranță ceilalți mă vor ține minte!
Și n-o să mă supăr nici măcar dacă voi fi arătată cu degetul sau dacă voi fi numită .. „fata în tricou ori  „fata cu blog în frunte . Pentru că-i și asta o metodă de promovare, nu?!

Dat fiind faptul că planul mi-e gata, nu -mi mai rămâne decât să dau o comandă de tricou.
Bye-bye!!

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?