27 ianuarie 2010

pt mine..


E ciudat uneori sa constati ca tot ceea ce-ti doreai candva acum nu te mai multumeste.

Poate era la inceput doar ideea ca ceea ce vreau nu este usor de obtinut si gramul acela de nesiguranta, sau mai bine spus incertitudinea dictau instinctul de a-mi dori ceva ce nu puteam avea. Nu concepeam fapt mai frumos, bucurie mai mare sau gand mai senin decat idealul meu. Acum, dupa ceva timp in care nu mi-a mai pasat si in care am inchis ochii la zburdalnicia imaginatiei in favoarea rezolvarii prioritatilor, viata a dus usor,usor la realizarea visului creat in mintea mea. Dar acum nu mai inseamna nimic. Probabil vremea ce a trecut a stins treptat flacara, sau eu m-am schimbat si nu-mi mai doresc acelasi lucru...

Mi se pare bizar si cu regret o spun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?