25 august 2012

Sa dam drumul la viata!

Motto "Şi credeam că o să ţină. Da’ viaţa asta n-a ştiut să se abţină! "
Chiar asa e...nu vreau sa ma lamentez...nu am nevoie sa contorizez regrete , sa socotesc cate au fost bune si acte au fost rele. Ce-a fost a fost, conteaza ce urmeaza sa se intample IN VIATA MEA( fara sa-mi mai pese de cine esti , cu cine esti, ce faci, cum faci, de ce...)! Vreau ceva nou, vreau ceva bun- vreau o schimbare! Si asta cat mai repede.
Nu vreau sa iau decizii pripite doar de "dragul" de-a face ceva -fara tine- ci pur si simplu cred ca asa vor trece toate mai usor, fara sa-mi lase sufletul vanat (el inca e un copil ce acorda credit de incredere fiecarei persoane ce se apropie de el - cu intentii bune, sau cu intentii mai putin bune...).
Nu vreau sa mai stiu nimic- as vrea sa se creeze o bariera constanta intre noi, sa nu am acces la detalii legate de tine  in niciun fel si sper sa depasesc facil - ei bine cat se poate de rezonabil- momentele in care ma va coplesi melancolia, tristetea sau deznadejdea. Nu imi doresc sa scormonesc tarana neagra a trecutului si sa caut motive pentru tot ceea ce ai facut. Vreau sa pun punct si sa nu ma mai intorc, sa-l sterg si sa pun "punct si virgula" doar de dragul a ceea ce a fost bine. Si e evident, NU TE MAI VREAU IN VIATA MEA!
PUNCT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?