25 decembrie 2014

keep it simple!




Rezolutiile pentru anul urmator, in speta 2015, s-au desprins de la sine din situatiile pe care le-am trait. Nu le-am cautat in mod special, ci le-am descoperit ca pe niste remedii ale situatiei prezente.
Astfel am ajuns la concluzia ca:

  • Am nevoie de mai multa (muuuult mai multa) organizare in viata mea
  • Trebuie sa-mi gasesc inner peace
  • Unele lucruri sa le pastrez doar pentru mine :)))
  • Sa fiu mai rabdatoare cu ceilalti
  • Si muuult mai toleranta
  • Sa muncesc mai mult- study! read! study again!!
  • Sa fiu mai atenta la detalii
  • Sa gandesc obectiv
  • Sa fiu linistita!!
  • Sa renunt la obiceiurile care imi irosesc timpul si energia
  • Sa ma dedic pasiunilor mele
  • Sa ma dezvolt frumos
imagine- www.weheartit.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?