26 decembrie 2014

“unul din cele mai fericite momente din viață este acela când găsești curajul de a pleca de lângă ceea ce nu poți schimba”!

Dragul meu,
Obisnuiesc sa te imbratisez in fiecare zi si sunt sigura ca nu trece vreo clipa in care sa nu te am in inima. Gandurile- mi calatoresc spre fiinta ta cu disciplina militara. Ne apropie ideile si conceptiile despre viata si lume. Te simt cu mine mereu.
Dar, eu sunt singura. 
Inocenta sentimentului m-a calauzit orbeste, iar lipsa mea de experienta a potentat emotiile inceputului.
Am cautat sa vad doar ceea ce mi-am dorit. Am aflat doar visul ce l-am creionat din tine. 
M-am pierdut in decorul acesta atragator, dar, neverosimil.
Am iesit singura din context si am ratacit oarba.
Pana acum....caci imi fulgera mintea o mie de momente cu noi, dar, unul singur nu mi-l amintesc> acela cand mi-ai spus ca ma iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?