25 decembrie 2014

they sell me lies

MUSIC: 

James Arthur - Recovery


Inca nu stiu ce-mi doresc. Nu sunt convinsa ce cale as vrea sa urmez.
Cineva mi-a spus ca ar fi bine sa nu-i incurc pe ceilalti daca sunt indecisa.
Poate avea dreptate.
Cred ca mai am nevoie de timp....e clar ca eu as avea nevoie de tot timpul din lume pentru orice decizie si sincera sa fiu ..nu stiu cum se face ca intotdeauna dupa luuungi perioade de cugetare iau tot decizii proaste.
M -am lasat uneori  condusa de impuls, am luat decizii pe moment si gata! Uneori rezultatele lor m-au multumit, alteori efectele mi-au facut mai mult rau. Nu exista vreo reteta clara pe care s-o urmez, dar nici nu cred ca am sa gasesc vreodata algoritmul care sa ma conduca neconditionat spre rezultatelel pe care mi le doresc. Va fi o vesnica incercare, un vesnic antrenament al intuitiei, o permanenta emotie a asteptarii.
 ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..ce zici?